红屋顶

你猜

http://v.youku.com/v_show/id_XNTE2Nzg0MTYw.html转自优酷,额,这视频原创是发在U管的……

Mad World这歌还真适合Julian

All around me are familiar faces 周围都是一成不变的面孔
Worn out places worn out faces 破旧的地方 疲惫的脸孔   
Bright and early for their daily races 早早起来开始日常的竞争   
Going nowhere going nowhere 无处可去 无处可去   
And their tears are filling up their glasses 他们的泪水盈满了眼镜   
No expression no expression 面无表情 面无表情   
Hide my head I want to drown my sorrow 把头深埋 想把我的忧愁忘却   
No tomorrow no tomorrow 没有未来 没有未来   
And I find it kind of funny 感到有些可笑   
I find it kind of sad 感到有些悲伤   
The dreams in which I'm dying 那些我在其中濒死的梦   
Are the best I've ever had 是我有过的最妙的   
I find it hard to tell you 我发现很难向你说明   
I find it hard to take 因为这很难接受   
When people run in circles 当人们的日子就这样循环往复   
It's a very very 这真是一个非常非常   
Mad World 疯狂的世界   
Mad World 疯狂的世界   
Children waiting for the day they feel good 孩子们期待着美好的那天   
Happy Birthday Happy Birthday 生日快乐 生日快乐   
Made to feel the way that every child should 孩子被教导的循规蹈矩   
Sit and listen sit and listen 坐下听讲,坐下听讲   
Went to school and I was very nervous 去上学弄得我很紧张   
No one knew me no one knew me 无人识我 无人懂我   
Hello teacher tell me what's my lesson 老师你好,告诉我我要学什么  
Look right through me look right through me (她对我)视而不见 视而不见   
And I find it kind of funny 感到有些可笑   
I find it kind of sad 感到有些悲伤   
The dreams in which I'm dying 那些我在其中濒死的梦   
Are the best I've ever had 是我有过的最妙的   
I find it hard to tell you 我发现很难向你说明   
I find it hard to take 因为这很难接受   
When people run in circles 当人们的日子就这样循环往复   
It's a very very 这真是一个非常非常   
Mad World 疯狂的世界   
Mad World 疯狂的世界   
Mad World 疯狂的世界   
Mad World 疯狂的世界......

评论

热度(12)

©红屋顶 | Powered by LOFTER